Zonguldak’ta mahallelerde çöp sorunu her geçen gün artarak devam ediyor.
Dün akşam saatlerinde Karaelmas Mahallesi Begonya sokakta çöp krizi yaşandı.
Ağzına kadar dolan çöp kutuları saatlerce boşaltılmadı.
Boşaltılmayan çöp kutuları pis kokuya ve görüntü kirliliğine neden oldu.
Öte yandan çöp kutusunun dolu olması nedeniyle vatandaşlar çöplerini yere bırakmak zorunda kaldı.
Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar, “Aylardır bir çöp sorunu çözülmedi. Her yer çöp içinde. Bu mu Erdemli belediyecilik. Tahsin başkan göreve geldiğinden beri bu kriz bitmedi. Daha önce böyle bir sorun yoktu. Başkan Erdem işçi alımlarından kafayı kaldırıp bu sorunları çözmesini bekliyoruz. Bu sorunlar çözülmezse bize oy diye gelmesin. Yola zaten hasretiz birde mahallelerimiz çöp içinde. Böyle belediyecilik olmaz”dediler.

























