Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem’in seçim vaatlerinden biri olan ve yaz ayına kadar açmayı planladığı halk market hala hizmete geçmedi.
Haziran ayına girilmesine rağmen Halk Markette herhangi bir çalışma görülmezken, ne zaman hizmete geçeceği merak konusu oldu.
Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar, “Tahsin başkan yaz ayına yetiştireceğiz dedi ama hala açılmadı. Yoksa bu projeye hayata geçmeyecek mi? Aylardır burası boş duruyor. Eğer burası açılmayacaksa başka bir proje için kullanılsın. O kadar masraf yapıldı. Bence buralar yapılacağına ilk önce çöp sorunu çözülsün sonra da yollar yapılsın. Bakın her gün bozuk yollar nedeniyle vatandaş sıkıntı yaşıyor”dediler.

























