Zonguldak Belediyesinden yapılan açıklama şu şekilde;
“Öğrenci ve Sivil Vatandaşlarımızın biniş kartlarının dağıtımı başlamıştır. Öğrenci 75 lira, Sivil 100 lira. Kart aktivasyonları bugün başlamıştır. Otobüs duraklarınıza gelerek kartlarınızı alabilirsiniz”dedi.

























