Vali Tutulmaz hastaları ve sağlık çalışanlarını ziyaret etti

GÜNCEL - 31-12-2022 22:46

Vali Tutulmaz hastaları ve sağlık çalışanlarını ziyaret etti
Advert

 

Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz, sağlık çalışanlarının ve hastaların yeni yılını kutladı. 

Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz, Atatürk Devlet Hastanesi Başhekimi Hasan Tosun ve İl Sağlık Müdürü Ertuğrul Güner, yeni yıl nedeniyle Atatürk Devlet Hastanesinde sağlık çalışanları ve hastaları ziyaret etti.

Vali Tutulmaz yönetiminde protokol üyeleri hastalara geçmiş olsun temennisinde bulunarak, sağlık çalışanlarına kolaylıklar diledi. 

Ziyaret hatıra fotoğrafının çekilmesinin ardından son buldu.

 

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Tonlarca su boşa aktı

Tonlarca su boşa aktı

26-06-2026 - GÜNCEL

Ankara Caddesi’nde Dehşet Gecesi: Eski Dostların Tartışması Cinayetle Sonuçlandı

Ankara Caddesi’nde Dehşet Gecesi: Eski Dostların Tartışması Cinayetle Sonuçlandı

26-06-2026 - GÜNCEL