Üniversite bölgesinde çöp krizi!

Zonguldak’ta çöp krizi yeniden patlak verdi.

GÜNCEL - 12-05-2026 11:58

Üniversite bölgesinde çöp krizi!
Advert

Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem 31 Mart yerel seçimlerinden itibaren göreve geldiği günden beri çöp krizini çözemedi. 

Sıklıkla yaşanan çöp krizi bugün yeniden patlak verdi. 

Üniversite Caddesinde akşam saatlerinden boşaltılmayan çöp kutuları nedeniyle vatandaşlar çöplerini yerlere bırakmak zorunda kaldı.

Yerlere bırakılan çöpler pis kokuya ve görüntü kirliliğine neden oldu.

Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar, “Aylardır bir çöp sorunu çözülmez mi? Belediye başkanı Tahsin Erdem işçi alımı yapmaktan hizmet etmeyi unuttu. Bu durum sıklıkla yaşanıyor. Ne zaman bu sorun çözülecek. Şuana bakar mısınız, Üniversite öğrencilerinin olduğu bölgede çöpler alınmıyor. Zonguldak’ı dışarıdan gelen öğrencilere böyle mi tanıtıyoruz”dediler.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Tonlarca su boşa aktı

Tonlarca su boşa aktı

26-06-2026 - GÜNCEL

Ankara Caddesi’nde Dehşet Gecesi: Eski Dostların Tartışması Cinayetle Sonuçlandı

Ankara Caddesi’nde Dehşet Gecesi: Eski Dostların Tartışması Cinayetle Sonuçlandı

26-06-2026 - GÜNCEL