Zonguldak’ta dün gece saatlerinde Milli Egemenlik Caddesinde su borusu patladı.
Patlayan su borusu nedeniyle tonlarca su boşa akarken, araç sürücülerine tehlike oluşturdu.
Dakikalarca patlak tamir edilmezken, bu durum tepkilere neden oldu.
Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar, “Tonlarca su boşa aktı. Yazık günah. Dakikalarca tamir için kimse bekledik gelmedi. Allah göstermesin suyun yola doğru gelmesiyle kazaya da neden olabilirdi. Belediyenin biraz bu eski boruları kontrol etmesi gerekiyor. Allah’tan can kaybı yaşanmadı. Belediyenin böyle konuları biraz daha duyarlı yaklaşıp sorunu hemen çözmesi gerek”dedi.




















