Ömer Selim Alan; “Arı gibi çalışıyoruz”

Çevre yolu trafiğe kapatıldı, çalışmalara başlandı !

GÜNCEL - 16-02-2024 23:16

Ömer Selim Alan; “Arı gibi çalışıyoruz”
Advert

Zonguldak’ta çevre yolu araç trafiğine kapatılarak çalışmalara başlandı.

Zonguldak’ta Fevkani Köprüsü'nün yıkımının ardından çalışmalar son hızla devam ediyor. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Zonguldak mitingi öncesinde asfalt çalışmaları tamamlanan yolda çevre düzenleme çalışmalarına başlanmıştı. 

Bu akşam trafiğe kapanan Çevreyolu’nda ekipler geç saat olmasına rağmen çalışmalara başladı. 

Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan çalışmaların havadan çekilen görüntüsünü sosyal medya hesabında paylaşarak “Arı gibi çalışıyoruz” ifadesini kullandı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
VALİ YARDIMCISI BALCI, ZGC’Yİ ZİYARET ETTİ

VALİ YARDIMCISI BALCI, ZGC’Yİ ZİYARET ETTİ

23-06-2026 - GÜNCEL

AKBIYIK, BAKAN DANIŞMANI EMRULLAH TAŞ’ I ZİYARET ETTİ

AKBIYIK, BAKAN DANIŞMANI EMRULLAH TAŞ’ I ZİYARET ETTİ

23-06-2026 - GÜNCEL