Milli Egemenlik Tabiat Parkı’ nda Bahar Şenliği…

GÜNCEL - 09-06-2023 16:35

Milli Egemenlik Tabiat Parkı’ nda Bahar Şenliği…
Advert

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 10. Bölge Müdürlüğü Zonguldak İl Şube Müdürlüğü Milli Egemenlik Tabiat Parkı’ nda Eko Okullar Projesi kapsamındaki okullarla bahar şenliği düzenlendi.

DKMP Zonguldak Şube Müdürlüğü personelince öğrencilere, kurumun görevleri, sorumlulukları, alanın biyolojik çeşitliliği, faunası ve florası ile alakalı bilgiler aktarıldı. 

Öğrencilerin doğayı merakla ve heyecanla gözlemledikleri etkinlikte, eğlenceli vakit geçirdiler. Halat çekme yarışmaları yapıldı. Şarkılar söylendi. Miniklere hayvan sevgisi aşlamak amacıyla yüzlerine hayvan figürleri çizildi. Keyifle geçirilen zamanın ardından etkinlik sona erdi.

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Her Yıl Aynı Balkonda Buluştuğu Anne Martıyı Sevgiyle Besliyor

Her Yıl Aynı Balkonda Buluştuğu Anne Martıyı Sevgiyle Besliyor

27-06-2026 - GÜNCEL

Genç Kızılay ekibi aşure dağıttı

Genç Kızılay ekibi aşure dağıttı

27-06-2026 - GÜNCEL