İphone olan vergi dairesine koştu!

Zonguldak’ta yurt dışından cihaz alan ve zamlı harç tutarından etkilenmek istemeyen vatandaşlar vergi dairesine akın etti.

GÜNCEL - 07-07-2023 14:44

İphone olan vergi dairesine koştu!
Advert

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla harç tutarları yüzde elli arttırıldı. Buna göre yurt dışından telefon alan vatandaşların açtırma ücreti 6 bin 91 TL’den 20 bin TL’ye yükseldi. Yarın yürürlüğe girecek zamdan etkilenmek istemeyen vatandaşlar bugün Vergi dairesine akın etti. Kuyruk zaman zaman kapının önüne kadar taştı. Bugün ödeme yapmak isteyen vatandaşlar 6 bin 91 TL ödedi. Yarından itibaren zamlı harç tutarı yürürlüğe girecek.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Saffet Erkişi Son Yolculuğuna Uğurlandı

Saffet Erkişi Son Yolculuğuna Uğurlandı

22-06-2026 - GÜNCEL

ÇETİNKAYA AİLESİNİN MUTLU GÜNÜ                                                                                                                                                                     

ÇETİNKAYA AİLESİNİN MUTLU GÜNÜ                                                                                                                                                                     

22-06-2026 - GÜNCEL