Gebeş Yerel Yönetimler İstişare ve Değerlendirme toplantısına katıldı

AK Parti Genel Merkezi tarafından Kızılcahamam’da değerlendirme toplantısı yapıldı.

GÜNCEL - 02-07-2024 13:21

Gebeş Yerel Yönetimler İstişare ve Değerlendirme toplantısına katıldı
Advert

AK Parti Genel Merkezi tarafından Kızılcahamam’da değerlendirme toplantısı yapıldı. 

Toplantıya Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’da katılım sağladı. 

Toplantı sırasında Çaydeğirmeni Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’la görüştü. 

Görüşme sonrasında sosyal medyada hesabında açıklama yapan Başkan Gebeş, 

“HER ŞEY ÇAYDEĞİRMENİMİZ İÇİN CUMHURBAŞKANIMIZ SAYIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN İLE KIZILCAHAMAM ‘DA DÜZENLENEN YEREL YÖNETİMLER İSTİŞARE VE DEĞERLENDİRME TOPLANTISINDA BİR ARADAYIZ.

İLK GÜNKÜ AŞK VE YILLARIN VERDİĞİ TECRÜBE İLE İŞİMİZİN BAŞINDAYIZ” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Saffet Erkişi Son Yolculuğuna Uğurlandı

Saffet Erkişi Son Yolculuğuna Uğurlandı

22-06-2026 - GÜNCEL

ÇETİNKAYA AİLESİNİN MUTLU GÜNÜ                                                                                                                                                                     

ÇETİNKAYA AİLESİNİN MUTLU GÜNÜ                                                                                                                                                                     

22-06-2026 - GÜNCEL