Enerji Bakan Yardımcısı, enerji tesisi ziyaretiyle verimliliği artırıyor.

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakan Yardımcısı, enerji tesisi ziyaretinde bulundu. Ziyaret sırasında tesisteki faaliyetler ve işleyiş hakkında bilgi alınarak, çalışmalar yerinde incelendi. Bu ziyaretler, enerji kaynaklarının en verimli şekilde kullanılmasını amaçlayan yetkililerin süreçleri yakından takip etmelerini ve gerekli iyileştirmeleri yapmalarını sağlamak amacıyla gerçekleştiriliyor. Ziyaret, enerji altyapısının güçlendirilmesi ve geliştirilmesine önemli bir adım olarak değerlendirildi.

#Enerji #TabiiKaynaklar #Ziyaret #EnerjiTesisleri #BakanYardımcısı #EnerjiVerimliliği

GÜNCEL - 28-01-2024 18:25

Enerji Bakan Yardımcısı, enerji tesisi ziyaretiyle verimliliği artırıyor.
Advert
Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Halk Market ne oldu? Yazda geldi hala ses yok

Halk Market ne oldu? Yazda geldi hala ses yok

24-06-2026 - GÜNCEL

Kilimli'de Sürdürülebilir Tarım Hamlesi: Arıcılık Eğitim Programı Başladı!

Kilimli'de Sürdürülebilir Tarım Hamlesi: Arıcılık Eğitim Programı Başladı!

24-06-2026 - GÜNCEL