Başkan Alan kent meydanı projesini açıkladı!

GÜNCEL - 24-02-2024 22:57

Başkan Alan kent meydanı projesini açıkladı!
Advert

Zonguldak Belediye Başkanı Ömer Selim Alan, Valiliğin olduğu yere kent meydanı yapılacağını açıkladı.

Başkan Alan açıklamasında şu ifadelere yer verdi;

“Cumhuriyetimizin yüzüncü yılını madenci anıtında kutladık. Kent meydanımız yok. Allah'ın izniyle olacak. Büyükşehirlerdeki gibi olacak. Yeni kent meydanı projemiz hayırlı olsun” dedi.

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Vatandaşlar plaja akın etti

Vatandaşlar plaja akın etti

25-06-2026 - GÜNCEL

Vatandaşlara Aşure İkram Edildi İzdiham Oluştu 

Vatandaşlara Aşure İkram Edildi İzdiham Oluştu 

25-06-2026 - GÜNCEL